
IT Support Engineer Zorgtechnologie
- Hybride
- Weert, Limburg, Nederland
- € 3.127 - € 4.468 per maand
- Care
Ontzorg zorgorganisaties met jouw kennis van netwerk- en IP-communicatie
Functieomschrijving
Als IT Support Engineer ondersteun je onze klanten bij vragen, technische problemen en programmeringen in zorgtechnologie. Dankzij jouw technische expertise en klantgerichte aanpak vind jij een oplossing voor iedere melding en versterk je de klanttevredenheid.
Je schakelt met diverse contactpersonen, van zorgmedewerkers en ICT’ers tot de technische dienst. Meldingen kunnen gaan over onze Sonevo app, zorgdomotica, persoonsalarmering, netwerkverbindingen, spreek-luisterverbindingen of smartphone-configuratie.
Voorbeelden uit jouw werkdag
Een klant wil dat meldingen op andere smartphones binnenkomen. Jij past de instellingen aan en test of alles correct werkt.
Je programmeert hoe lang een client uit bed mag zijn, voordat zorgpersoneel een melding krijgt. Ook configureer je waar de meldingen binnenkomen en welke medewerkers deze zorg-oproep ontvangen.
Een zorgmedewerker geeft aan dat een halszender niet meer werkt. Jij onderzoekt wat er aan de hand is. Defect, batterij leeg of speelt er iets anders?
Hier ga je mee aan de slag:
Je biedt remote ondersteuning aan zowel klanten (75%) als collega’s (25%)
Je werkt in het ticketsysteem (Topdesk) om alle meldingen goed te registreren, analyseren en af te handelen
Je simuleert, test en controleert systemen in de lokale testomgeving
Is een probleem niet op afstand op te lossen? Dan zorg jij dat een engineer ingepland wordt op klantlocatie.
Je adviseert klanten over technische oplossingen, beantwoord vragen over onze producten en verwijst, wanneer nodig, naar de juiste informatiebronnen
Je werkt interne documentatie bij zoals werkinstructies, procedures en FAQ’s
Jouw team
Je wordt onderdeel van onze servicedesk, in een gezellig team van 5 collega’s. Onze servicedesk is bereikbaar tussen 08.00 en 17.00 uur. Jouw dag start dus om 08.00 of 08.30 uur. Jullie starten de dag met een stand-up en bepalen samen de taakverdeling.
Vereisten
Dit neem je mee:
Een afgeronde ICT-opleiding en kennis van ITIL-processen
Ervaring als Support Engineer met een focus op IT, telecom, networking of zorgtechnologie
Kennis van netwerken, WiFi, VoIP, routers, switches, servers, mobile device management en tools zoals Wireshark
Goede communicatieve vaardigheden, analytisch denkvermogen, gedrevenheid om klanten vooruit te helpen en ook bij ad-hoc incidenten houdt jij het hoofd koel
Dit vind je bij ons:
Een salaris van € 3.127,00 - € 4.468,00 bruto per maand, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.
30 vakantiedagen per jaar (o.b.v. fulltime), met optie om 8 extra dagen bij te kopen
Een winstdelingsregeling
Een pensioenregeling
Uitgebreide ontwikkelmogelijkheden: ga jij het gesprek aan over wat je nodig hebt?
Leuke activiteiten met collega’s, zoals een uitje met overnachting, een zomer-BBQ, Sinterklaasfeest en kerstborrel. Daarnaast organiseert onze personeelsvereniging regelmatig extra activiteiten.
Een werkweek van 32 – 40 uur, afhankelijk van jouw wensen
Over Hertek Care
Met een team van 50 gedreven professionals werken we aan welzijn en veiligheid van kwetsbare ouderen en mensen met een beperking. Dit doen wij met Sonevo, onze innovatieve totaaloplossing voor zorgtechnologie. Deze bestaat uit eigen ontwikkelde software, integraties met zorgtechnologie, consultancy en onze dienstverlening. We ontzorgen zorgorganisaties met advies, implementatie, adoptie, 24/7 support en data-inzichten. Zo ontstaat er meer tijd voor wat echt belangrijk is: warme, persoonlijke en kwalitatief goede zorg.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol verstuurd!