Overslaan naar content

Ordercoördinator Logistiek

  • Hybride
    • Weert, Limburg, Nederland
  • € 2.965 - € 4.303 per maand
  • Shared Service Center

Jij houdt overzicht in de wereld van inkomende, uitgaande en retourgoederen.

Functieomschrijving

Jij houdt overzicht in de wereld van inkomende, uitgaande en retourgoederen voor onze 3 bedrijfsonderdelen.

Als Ordercoördinator ben jij het centrale aanspreekpunt van onze afdeling logistiek. Je zorgt dat de orderverwerking soepel verloopt en staat leveranciers, klanten en collega’s te woord.

Mails, telefoontjes, collega’s aan je bureau, jij houdt het overzicht. Je bent alert op afwijkingen en denkt mee over waar processen beter kunnen. Je werkt zelfstandig, maar als je even vastloopt, vraag je collega’s makkelijk om hulp. Een goede oplossing staat voorop!

Dit ga je doen:

Ordermanagement

  • Je controleert openstaande orders op voorraadbeschikbaarheid en verwachte leverdatum

  • Je bewaakt verkooporders, verwerkt wijzigingen en stelt prioriteiten bij beperkte materiaalbeschikbaarheid

  • Je schakelt met (internationale) leveranciers en vervoerders

  • Je informeert klanten en collega’s tijdig over levertijden, wijzigingen en naleveringen

Retouren & reparaties

  • Je registreert en verwerkt retour- en reparatieaanvragen in ons ERP-systeem (Microsoft Dynamics AX 2012)

  • Je bewaakt de status van reparaties bij externe partijen, houdt klanten op de hoogte en maakt creditfacturen in orde

  • Je ondersteunt interne retourstromen vanuit ons Repair Center

Inkoopondersteuning

  • Je verwerkt inkoopbevestigingen van leveranciers en controleert op prijs, datum en artikel

  • Kleine data-afwijkingen los je zelf op, grotere meld je bij de juiste collega of afdeling

Jouw team

Samen met 6 collega’s op kantoor en 9 in het magazijn werken jullie aan een zorgvuldige orderverwerking. Kenmerkend voor team Logistiek is de warme sfeer, met ruimte voor een luisterend oor en soms een beetje kattenkwaad. Er wordt echt naar elkaar omgekeken. Houd je van een grapje en durft je te zeggen wat je denkt? Dan pas je hier prima tussen. Intern schakel je met bijna alle afdelingen, van Product Management tot Sales en Finance.

Vereisten

Dit neem jij mee:

  • Ervaring met logistieke processen en administratie (zoals orderverwerking, RMA en voorraadbeheer)

  • Ervaring met ERP-systemen

  • Je spreekt en schrijft prima Engels en ook eenvoudige Duitse communicatie schrikt je niet af

  • Je bent communicatief sterk, klantgericht, vasthoudend, oplossingsgericht en schakelt makkelijk met collega’s

 

Dit vind je bij ons:

  • Een salaris van € 2.965,00 - € 4.303,00 bruto per maand, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.

  • 30 vakantiedagen per jaar (o.b.v. fulltime), met optie om 8 extra dagen bij te kopen

  • Een winstdelingsregeling en pensioenregeling

  • Flexibiliteit om 40% vanuit huis te werken

  • Uitgebreide ontwikkelmogelijkheden: ga jij het gesprek aan over wat je nodig hebt?

  • Leuke activiteiten met collega’s, zoals een uitje met overnachting, een zomer-BBQ, het Sinterklaasfeest en een kerstborrel.

  • Een werkweek van 32 – 40 uur, afhankelijk van jouw wensen


Over ons

Wij geloven dat veiligheid een recht is, geen luxe. Daarom zetten wij ons elke dag in voor een veiligere leef- en werkomgeving. Vanuit het hoofdkantoor in Weert verzorgen we de logistiek voor onderstaande bedrijfsonderdelen:

  • Hertek Safety garandeert veiligheid van mensen en middelen door betrouwbare branddetectie en efficiënte communicatie tijdens noodsituaties.

  • Vanuit Hertek GmbH in Berlijn wordt brandveiligheid gewaarborgd voor onze Duitse klanten.

  • Hertek Care zorgt voor welzijn en veiligheid van kwetsbare ouderen en mensen met een beperking. Dit doen wij met Sonevo, onze innovatieve totaaloplossing voor zorgtechnologie.

 

Ga jij de uitdaging aan?

Krijg jij energie van een veelzijdige administratieve baan, waarin je bijdraagt aan zorgvuldige orderverwerking? Dan is deze functie iets voor jou. Solliciteer vandaag nog!

of