Overslaan naar content

Resource Planner

  • Hybride
    • Weert, Limburg, Nederland
  • € 2.974 - € 4.248 per maand
  • Safety

Als Resource Planner zorg je dat onze Service Engineers optimaal ingezet worden voor servicewerkzaamheden en storingen. Jij vindt het leuk om al puzzelend een efficiënte planning te realiseren.

Functieomschrijving

Met duizenden systemen rondom branddetectie, ontruiming en noodverlichting en 35 engineers die er voor zorgen dat deze in topconditie blijven, is een goede planning noodzakelijk. Om deze puzzel iedere dag kloppend te maken, zijn we op zoek naar een flexibele multitasker die het hoofd koel houdt.

Als Resource Planner zorg je dat onze Service Engineers optimaal ingezet worden voor servicewerkzaamheden en storingen. Je neemt de regie in het hele planningsproces en schakelt continue met klanten en collega’s. Jij vindt het leuk om al puzzelend een zo efficiënt mogelijke planning te realiseren. Dankzij jou worden onze klanten goed geholpen en werken collega’s aan uitdagende opdrachten.

Hier ga je mee aan de slag:

  • Planning & voorbereiding: je plant onze Service Engineers in voor servicewerkzaamheden en storingen. Hierbij let je op expertise, reisafstand en beschikbaarheid. Hierna zorg je dat zij goed voorbereid, met de juiste materialen en informatie, naar de klant toe kunnen.

  • Storingen coördineren: storingen komen altijd onverwacht. Jij beoordeelt ze op omvang, complexiteit en prioriteit en zorgt dat ze binnen 4 tot 24 uur opgepakt worden. Dit vraagt om een snelle herverdeling van afspraken en werkzaamheden en goede communicatie met alle betrokkenen.

  • Klantcontact en afstemming: je bent het aanspreekpunt voor zowel klanten als collega’s. Je stemt de planning, werkzaamheden en locatie af met zowel klant als collega’s en bewaakt de voortgang. Jij plant de afspraken, bevestigt ze per e-mail en houdt klanten op de hoogte.

  • Documentatie: je legt werkzaamheden en afspraken vast en zorgt dat alle gegevens goed worden bijgehouden.

 

Jouw uitdaging: flexibel inspelen op het onverwachte
Jouw dag begint met een goed doordachte planning, maar deze kan zomaar omgegooid worden door urgente storingsmeldingen, een zieke collega, projectdeadlines of een klant die de afspraak wilt verplaatsen. Rustig opstarten met een lege mailbox? Dat komt niet vaak voor. In een drukke, hectische omgeving ben jij de regisseur van het planningsproces.

Dit vraagt van jou flexibiliteit, stressbestendigheid, goede communicatie en probleemoplossend vermogen. Maar als jij houdt van snel schakelen, puzzelen en bijdragen aan de veiligheid van onze klanten, dan krijg je hier veel voldoening voor terug.

Jouw team
Dit doe je niet alleen. Je werkt nauw samen met twee andere planners. Collega Laura is verantwoordelijk voor de onderhoudsplanning, terwijl jij en Ramon de planning voor storingen en inbedrijfstellingen regelen. Daarnaast heb je veel contact met de engineers, hun leidinggevenden en collega's van support, projectmanagement en after sales. Dankzij jouw opgebouwde kennis over iedere engineer, weet je precies wie het beste bij een opdracht past.

Vereisten

Dit neem jij mee:

  • Ervaring in een functie waarbij plannen, organiseren en coördineren centraal staat

  • Je werkt nauwkeurig en behoudt overzicht en rust bij veranderingen en ad-hoc situaties

  • Je bent communicatief sterk en zet klanttevredenheid centraal tijdens je werk

  • Je bent 40 uur per week beschikbaar (36 uur is bespreekbaar)

  • De afdeling planning is tussen 08.00 en 17.00 uur bereikbaar. Jouw werkdag start dus om 08.00 of 08.30 uur.


Dit vind je bij ons:

  • Een salaris van € 2.974 - € 4.248 bruto per maand, afgestemd op jouw ervaring en vaardigheden.

  • 30 vakantiedagen per jaar (o.b.v. fulltime), met optie om 8 extra dagen bij te kopen

  • Een winstdelingsregeling

  • Flexibiliteit om 40% vanuit huis te werken

  • Laptop en een telefoon

  • Een goede pensioenregeling en een uitgebreid verzekeringspakket

  • Uitgebreide ontwikkelmogelijkheden: ga jij het gesprek aan over wat je nodig hebt?

  • Leuke activiteiten met collega’s, zoals een uitje met overnachting, een zomer-BBQ, het Sinterklaasfeest en een kerstborrel.


Hertek Safety

Hertek Safety is één van de vier business units van de Hertek Groep. Wij zijn marktleider op het gebied van brandveiligheid, ontruimingsalarmering en noodverlichting. We bieden totaaloplossingen via een netwerk van installateurs en beveiligingsbedrijven. Met onze producten en diensten garanderen wij veiligheid voor mensen en middelen in gebouwen en voorkomen dat zij in gevaar komen. Met een betrokken team van 120 medewerkers maken wij elke dag impact. Innovatie, samenwerking en klantgerichtheid zijn belangrijke waarden binnen ons bedrijf.

Ga jij de uitdaging aan?
Solliciteer dan nu en help ons bij het beschermen van de veiligheid van onze klanten!


Eerst meer weten over deze vacature? Onze Recruiter Nicole beantwoordt graag je vragen via 06 137 988 89.

Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met André, Manager Operations Safety op +31 6 5150 8433

of